Timmar kommer & timmar går

Är dagen redan slut? Nej självklart är den inte det, dock har jag inte gjort det jag borde (jag tycker det låter så här allt för ofta!) Fast jag har ju faktiskt ätit frukost med en vän och planerat resten av den här terminens samtalsämnen i samtalsgruppen och DET är riktigt skönt. Fylld med förväntan! Jag passerade ett par secondhand på vägen hem men utan framgång. Passar på igen imorgon då jag ska traska hem från skolan. Jag har krupit ner i soffan och tänt några ljus och jag tror att jag ska sitta här en stund, det är väldigt skönt att bara få vara och läsa lite

Kommentarer
Postat av: Sara

Har försökt kommentera ljusstaken sen du la upp den men det gick inte... Superfin allafall och visst gillar vi Secondhand!!! :)

Jag har loppis-tema på min blogg några dagar... bara ett tips liksom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback