Min tillflykt

Jag måste säga att det känns lustigt att det bara är måndag. Det känns som att det vart en extra dag denna vecka vilket verkligen är så skönt! Morgondagen var riktigt härlig då det var en dag av bara varande. Vi har haft 24h bön i kyrkan och ungdomarna hade hand om tiden mellan 00-07 då jag fick ansvaret mellan 2-5 och spelade. Jag var rätt trött efter att ha vart i full gång under dagen och kvällen då det i samband med bönen var kvällsgudstjänst. Men konstigt nog var tröttheten bortblåst på söndagen och jag kände mig fridfull. Vilken helt fantastisk feeling. Tänk vad det gör med en både själsligt och kroppsligt av att tillbringa såpass mycket tid i bön och inför Guds ansikte.

"I dig har jag min tillflykt och där finner jag ro"



Dags att ta hand om brödet som står och jäser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback