Bubblande!

Det finns vissa stunder då jag inte förmår att säga något speciellt. Den här helgen har vidgat mina perspektiv, fått mig att inse ett och annat, gjort mig stadigare och starkare.. Jag skulle kunna hålla på ett bra tag till men det går inte riktigt att beskriva i ord. Wow, Gud är fantastisk! Jag fattar liksom inte riktigt vad det är som händer, jag har bara en liten aning om vad som komma skall. och det är spännande! Ja det är verkligen spännande att leva! Ännu mer spännande blir det när Gud får ta kommandot och leda och man får följa efter och säga ja till hans ledning. Överlåtelsen till Gud och vandra med Gud, ja det är som sagt oerhört spännande. I'm bubbling inside! Som sagt, fåordig men ändå inte.. Jag vet inte mer hur jag ska uttrycka mig.. Kanske att det kan bli till inspiration att skriva istället och skapa..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback