Fina stunder

Jag har bloggat på tok för mycket om plugg det senaste känner jag, men det är inte jätte mycket mer jag gjort (jo det är det visst, men mycket har vart plugg). Satt i kyrkan idag och fick en del gjort men har fortfarande en bit kvar på ena arbetet sen är det bara att sätta igång med de andra två stora, det är ju sjukt att det bara är tre veckor kvar! Hur ska jag hinna?
Men jag tog en paus och spenderade ett par fina timmar tillsammans med tjejerna på citykonditoriet. Ja, det är ett favorithak som bara har besökts två gånger av mig. Ajaj, jag får se till att det blir fler..
Visst är det fint att träffa bara tjejerna ibland! Det är då man kan vara så tjejig som killar inte riktigt klarar av, eller? En viss överdrift, så tjejiga är vi inte. Men man behöver verkligen det utbytet, då man bara umgås tjejer emellan. Det är dock allt för sällan.. Man får ta vara på stunderna..
Nu ska ja testa att göra ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback