En smak av våren

Efter en skön helg med mor och far hade jag tänkt gosa ner mig i soffan och se en film. Jag hann dock inte så långt in i filmen innan jag somnade, med glasögonen på, lyckat. Ja så kan man också göra, det är nåstan att jag funderade på att lägga mig redan nu. Men klockan är ju bara 8 så jag får nog snällt vänta lite till ändå.
Igår tillbringade vi några timmar med att njuta av solen i gamla stan och i cntrum. En underbart fin dag. Vi upplevde även medeltiden (jag ville försöka göra lite research inför ett arbete i kyrkohistoria). Så otroligt intressant, jag gilalr sånt där då man ser tillbaka till rötterna och får lite mer förståelse och insikter hur människor levde. Som sagt, väldigt intressant. Vi åkte hemåt och pappa lagade fantastiskt god mat och morbror kom också på besök. We like it!
Och nu som sagt hade jag tänkt se film men det sket sig. Får ta och njuta av tystnaden.
Jag är inte van vid att vara ensam eller hemma på söndagar, det brukar alltid vara dn primära umgängesdagen. Sak sam, det är viktigt att vara lite själv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback