Makeover

Sådär, då va designen lite uppaterad och en skoluppgift inskickad! Finally, bara några stycken kvar.. Ska ta och läsa lite inför ena uppgiften och sedan blir det inspirerande läsning om William Seymour (upptäckte att jag stavade fel häromdagen, det är minsann inte alltid lätt att hålla koll på bokstäverna).
Jag är så otroligt sugen på att gå ut i skogen, plocka blåbär och göra egen sylt. Men det finns ingen bil tillgänglig så jag kan inte ta mig till min favorit-blåbärs-skog. Kanske pojken min och jag får möjlighet att göra det till helgen? Nåväl innan läsning ska jag passa på och lägga in höstens lektioner i telefonen. Skönt att ha lite koll på saker och få det uppstyrt.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Bra idé, vi plockar bär uppe i dalsländska skogarna! Eller så plockar vi fisk, det är också kul!

2011-07-19 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback