Tanke

Igår gick det upp för mig hur beroende man är av facebook. Då menar jag inte beroende som i att man måste vara online 24/7 utan att det är som en telefon, det är där kontakterna finns. Så verkar det tydligen vara för mig. Telefonnummer har jag inte så många i telefonen, inte som bor i stockholm i alla fall. Och när men en kväll försöker tänka ut personer som kanske vill hitta på något så upptäcker man att de flesta finns på facebook och inte i telefonen. Det var en intressant upptäckt. Så nu är det väl kanske dags att samla telefonnummer i mobilen så man kan få tag i folk. Facebook ska ju inte vara ens liv, eller? Inte mitt i alla fall, en viktig läxa jag lärt mig efter mitt uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback