tänk tänk tänk

Sitter just nu på ett väldigt tomt kontor. Jag fastnade i plugget igår och tänkte försöka göra det bättre här, där jag har lite lexikon att tillgå också. Annars har jag precis vart hos grabbarna och sagt hejdå till en av vännerna som åker tillbaka till folkis idag, och mättade samtidigt kaffetarmen. Så nu är jag alltså här, försöker gnugga tankecellerna. Det vore så skönt att få bort denna uppgift, då har jag bara en kvar sen nämligen innan nästa termin börjar. Dags att sätta igång..

Kommentarer
Postat av: Sara

Skrev nyss till dig på fejjan och beklagade mig över pluggandet men såg sedan att du har ett facebookuppehåll! :)



Hoppas det går bättre för dig än för mig! Ska börja med tematiska nästa vecka... vilket härlig lov! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback