Strongs

Jag satte klockan idag och gick upp utan att snooza! En av de sämsta uppfinningarna, man ligger ju bara kvar i sängen och halvsover. Det gillar jag inte, men idag hade jag diciplin nog att gå upp utan att snooza. Sitter och försöker göra ett arbete som måste in, upptäckte att jag har några böcker på kontoret som jag hade haft användning av. Så får väl åka in imorgon och sätta mig, men får försöka göra så gott som möjligt idag. Sitter med ett grymt dataprogram, men som saknar en funktion jag skulle behöva för att underlätta lite. Men men.. Det innehåller i alla fall bibelböcker och kommentarer, och även orden i grundtexten. En hel vetenskap vill säga!
Egentligen är jag sugen på att åka och köpa färg och knoppar till min byrå och pyssla lite med den. Kanske ett projekt som får tas tag i senare i veckan.
Back to studies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback