Ohoh..

Nej min kropp värker och det beror inte på träningsverk. Det hade ändå vart något bra. Är livrädd att bli sjuk nu när vi ska till Vemdalen på torsdag. Det blir en kväll hemma i soffan med the och cvitaminer. Okej, det kan vara bara trötthet också, men varför chansa? Vemdalen som jag ser så mycket fram emot.
Det hade vart fint att kunna sätta på en film nu, men min dator med cd-läsare befinner sig i kyrkan och mitt internet krånglar fram och tillbaka. förhoppningsvis kanske det kommer igång ordentligt snart.
Annars hade jag en mycket fin förmiddag hos Miriam och Anna, utan någon planering! Bjöds på en mycket god lunch och några timmar gott umgänge med två fina tjejer! Nu har jag en skidjacka till vemdalen också, varför är jag alltid ute i sista minuten?

Kommentarer
Postat av: Chril

Krya på dig då...



Angående sista minuten, antingen tror du att de fixar sig tillslut ändå. Men jag tror snarare kan bero på att du har fullt upp, då blir sista minuten då du måste fixa det. Min vilda gissning =J

2011-01-24 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback