Min lediga helg

Jag förstår mig verkligen inte på mitt internet, det är så irriterande. Bara krånglar hela tiden ändå är det Telia, vad är felet? Det är väl bara att leva med.
Har tagit en riktigt lugn dag, men ibland funderar jag på ifall dagarna blir föör lugna och långsamma när man är hemma och är ledig. Jag skulle plugga intensivt mellan 9 och 14, halv 1 började jag lite smått. Nu är klockan 3 och har itne fått så mycket gjort som tänkt, men lite är väl bättre än inget?
Ser att solen strålar ute på nysnön. Vore skönt med en promenad. Men det är oftast trevligare om man promenerar med någon. Kanske borde färdigställa lite mer av kyrkohistorian och sedan dra mig in mot stan och hitta på något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback