Mima till Carola

Det är inte varje dag någon kommer förbi kontoret och ger mig en ros.
En god vän gav mig en igår, bara sådär. Visst blir man glad av sånt!! (Det blir i alla fall jag)
Nu står den så fint på mitt soffbord i mitt rum.

Hade tänkt lägga upp fredagens reklamfilm för ungdomssamlingen men jag fattar inte hur man gör så vi skippar det. Annars går det att söka på Volt på facebook.

Ems och jag har nostalgi maraton med Carola. Käre tid, det va en härlig tid när man stod framför spegeln i sitt rum med vita tapeter och ljuslila rosetter och mimade till låtar som "så attraherad av dig, min kärlek är kamouflerad av dig" eller "På egna ben, på egen hand och du ska å se att jag kan..." Ja men visst är det härligt med nostalgi, fina minnen som passerar i hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback