Fix och trix

Padding hit Margin dit, width och vad det nu står i alla kodmallar. Jag har försökt fixa lite med designen, det får vara som det är nu. Långt ifrån en expert och jag behöver egentligen fokusera mer på plugget. Så det ska jag göra nu, borde äta lite lunch också.

Min vän Sandra och jag tittar på biljetter till sommarens spelning. Spelningen vi väntat på i X antal år, frågan är om man verkligen ska lägga ut så mycket pengar på det. Linkin Park kommer till sverige!!! Frågan är som sagt om man ska lägga så mycket pengar för att se ett band. Biljetterna släpps snart och borde bestämma mig snarast..

Nej, ska krypa in i kyrkohistorians värld en stund och släpper Linkin Park.
Så intressant ämne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback