Det lackas mot jul

Jag är trött har ont i huvudet och jag fryser, jag håller väl inte på att bli sjuk! Nej usch nu när det snart är dags för julfirande så får det gärna hålla sig på avstånd.

Igår kände jag och mannen min ordentligt på julstämningen. Vi åkte skridskor i kungsan och köpte kanderade mandlar på den lilla marknaden. Det kändes väldigt amerikanskt men o så mysigt! Jag har inte stått på skridskor sen högstadiet eller möjligtvis gymnasiet. Då hade ja pappas gamla och förstora hockeyrör så det va en kobent Rebecka som försökte åka då. Det säger sig självt att det varken var vackert eller lätt. Igår gick det däremot kanon! Något osäker till en början och nära till att dratta på ändan men jag klarade mig! Nu är julstämningen lite starkare trots att igen snö finns här inne i stan. Men man här så gott man kan.

Suddiga men någorlunda bilder


Kommentarer
Postat av: Sara

Wiiihooo!! Vad kul att se att du dammat av dem!! :)



God Jul!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback