Tro i handling

Det är nog redan många som tagit del av Pernilla Wahlgrens blogg. Men jag tänkte ändå länka till detta fantastiska inlägg som Pernilla skriver i ett möte med en ung kille på ett tåg där hon får se ett under ske..

http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/under-kan-tydligen-ske.html
Snacka om inspirerande och utmanande. Det är ju egentligen så man ska handla, det väcker tankar hos mig själv. Vad kan jag göra för att också göra så? Ta ett första steg och bara göra det, det kommer aldrig kolla ett perfekt tillfälle förrän första handlingen är gjord, mod att våga!


Det bränner i ansiktet och jag har ont i rumpan. Pojkvännen och jag tog en cykeltur till berget för att fiska. Backar upp och ner, rötter hit och dit men det gav skörd det blev en regnbågslax! Någon kommer ha träningsvärk och den personen är jag! Innan dess fick jag gjort klart blåbärsdrickan och gjorde även blåbärsmarmelad på efterkoket, mums! men nu vill jag lova att det är sängdags för jag är trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback