På genomresa

Jag sitter just nu på tåget mot Karlstad och ska där byta för att komma till Närke. Det är dags för läger! Det brukar vara årets höjdpunkt, och spännande ska det bli eftersom jag aldrig vart med på just detta. Helgen har gett mycket godsaker. Firade mannen min i torsdags och sedan tog vi några timmar på sjön och satt i båten med metspö. Jag tappade mina fiskar, tydligen var jag för långsam. Det var oerhört mysigt! Som sagt, jag är förälskad i Dalsland! vi åkte hemåt och grillade med Sandra på skräckland i solnedgången, ahlgrens bilar är en höjdare att sätta på gaffeln istället för mashmallows.. I lördags firade vi mig med grill och tårta. En hel del firandes på då dagar. Fick mig några roliga saker så jag ska bli ännu mer husfruelig, glassmaskin och symaskin och tyg till de nya köksstolarna. Så efter lägret har jag lite att pyssla med, kort kommer för resultat.. nu är det tågbyte! Dock förseningar som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback