Karthago

Oftast när jag är ute på restaurang så blir matupplevelsen, ja det var gott.. Men kvällens matupplevelse var sensationell! Frugan (min vän jag bott med under de senaste två åren), hennes föräldrar och jag var på söder och åt den godaste mat jag ätit, åtminstonde på länge. Stället heter Karthago och på menyn står nordafrikansk mat. Maten var fantastisk, servicen var också helt enorm, ja de hade gjort allt rätt. Mitt tips är verkligen att gå till denna lilla mysiga restaurang på söder i Stockholm, jag tror inte ni blir besvikna.
Det är sista kvällen innan Emelie flyttar för ett halvår, och min sista vecka på studenthem, sen blir det boende i innerstan. Jag var och tittade på lägenheten idag och längtar till onsdag då det är dags att flytta in och sluta bo i en skokartong. Men, dags att lägga ner detta för kvällen och passa på att säga hejdå till min vän som jag inte kommer återse förrän i April..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback