En salig röra

Man kan minst sagt säga att jag lever i ett kaos för tillfället. Det är grejer överallt! Jag packar ner mina saker och Elsa packar upp sina saker. Men nu har jag svårt att komma åt att packa ner mer så jag får ta att succesivt flytta de nerpackade sakerna till den nya lägenheten, eller snarare i närheten av den nya lägenheten. I en vecka till ska vi bo tre tjejer i en liten lägenhet, mysigt måste jag säga. 
Två dagar har jag vart "hemma" igen. Det har vart emotionella dagar. Det är dagar av förändring, förändring på flera olika sätt. Några hej-då-för-ett-tag-förändringar.. Det känns.. Men jag är samtidigt så glad för deras skull! Just nu längtar jag efter att få komma i ordning, det vore väldigt skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback