Dagens bestyr

Det blev en timme i solen på bryggan. Det var tillräckligt och väldigt skönt. Jag blev lite rädd först när jag kom till bryggan "En död bäver!!" tänkte jag först, men när jag tittade lite närmare såg jag att det va en gås som låg och solade sig på bryggan, det va ju mysigt sällskap. Jag nöjer mig gott och väl med bryggan nu istället för balkong (ja Johannes jag vet att du har en... men jag har natur, brygga och vatten). Efter en härlig stunds vistelse i sol promenerade jag hem och kom att tänka på att jag verkligen saknar skogen på berget i vargön. Det är verkligen riktigt fint att kunna få njuta av en härlig skogspromenad, barndomsminnen.
Väl hemma packades det, och varför får jag det alltid attse ut så här - en överfull väska och allt är inte ens i?
Okej, jag ska vara borta 10 dagar, men ändå. Och vem vet om det blir kallt eller jätte varmt. Bäst att packa för både ock..
Sitter just nu och skriver klart mina sista uppgifter i kyrkohistorian (nej det är inte inskickat än - två kvar). Och man hittar ju så mycket utmaningar som man skulle vilja göra något åt så hjärnan, eller snarare tankarna snurrar runt och runt och runt och hamnar på twitter och i datorn. Ja så går det, tillbaks till uppgifterna!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback