Nya vardagliga erfarenheter

Jag trodde att det skulle vara lika lätt att deklarera som vanligt men icke! Det va en massa papper och tillägg som skulle fixas i år. Allt gå grund av försäljningen av min lägenhet (som jag förövrigt saknar nu, balkongen..). Men nu är det klappat och klart, och rätt ifyllt hoppas jag. Ännu flera steg in i vuxenvärlden.
Sitter fortfarande och funderar över hur jag ska göra med jobb i sommar.
Innerst inne har jag redan bestämt mig, men det är ändå ett litet orosmoment. Och det blir samma visa som förra sommaren, "hej har ni några tider kvar så jobbar jag gärna". Jag tycker det är pinsamt om jag ska vara ärlig. Men det kastet får jag stå!

Hade förövrigt en fin frukost. Satt i soffan och öppnade det ena stora fönstret och solade med filtallriken i knät. Det är så man får göra när man saknar balkong eller uteplats. Får se om jag tar mig iväg till sjön även idag. Men först ska jag skriva en skoluppgift..

Kommentarer
Postat av: Johannes

Ja, tänk att ha en balkong!

2011-04-21 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback