När man sluter upp

Vissa perioder kommer jag verkligen ur fas att skriva.. Ibland känner jag att jag inte vill dela med mig av min vardag av olika anledningar, ibland skulle det ofta stå att jag gjorde mer eller mindra samma saker.. Hur kul skulle det vara att läsa?
Men idag känner jag att det vore kul att skriva något litet.. Skulle vilja erövra bloggen igen, sakta men säkert.
Det har vart en dag då det har vart snabba byten av miljöer. Först gudstjänst, snabbt iväg till en annan församling och betjäna tillsammans med ett gäng av fina människor, snabbt vidare för att planera lite ungdomshappening för att sedan sluta upp på burger king med ett gäng fina människor (en stor del av dom som man tidigare betjänat tillsammans med) och delade livet, pratade om saker som kanske inte tas upp annars och få samtala om sånt. Jag tror verkligen det är viktigt att prata, att prata med varandra, samtala, stångas i frågor man har, dela erfarenheter och tankar. Det är något som berikar ens liv väldigt mycket skulle jag vilja säga.
It is a blessed day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback