kärlek

Vilken helg jag har haft, tillsammans med en fantastisk församling, tillsammans med Gud!
Jag trodde aldrig att jag skulle trivas i någon annan församling än Salem i Vargön. Men jag hade verkligen fel. Det år som jag tillhört korskyrkan, det har vart så bra. En församling med många många härliga människor, tänk att man nu får den stora förmånen att göra praktik där ett tag framöver.
Helgen var full av kärlek och förväntan, det är mäktigt!
Jag längtar efter att se ännu mer av vad Gud kommer göra. It is amazing!
(6 dagar kvar till LONDON!!)
Our God is, a consuming fire,
A burning holy Flame, with glory and freedom
Our God is, the only righteous judge,
Ruling over us with kindness and wisdom

We will keep our eyes on You
We will keep our eyes on You

A mighty fortress is our God
A sacred refuge is Your Name
Your Kingdom is unshakable
With You forever we will reign

Our God is, jealous for His own
None could comprehend, His love and His mercy
Our God is exalted on His throne
High above the heavens
Forever He's worthy...

We will keep our eyes on You
We will keep our eyes on You
So we can set our hearts on You
Lord we will set our hearts on You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback