Days go bye

Jo jag vet, jag har vart väldigt dålig på att uppdatera..
Jag känner inte precis något "behov" av det..
Har vart borta i veckan också, och dagarna rullar på.
Det är inte direkt mycket man är hemma.. och då vill man kanske inte sitta på bloggen..
I know, det är så här ibland..
Men jag kan i alla fall säga att jag lever och mår bra, riktigt bra.
Det är bara en del tankar.. MYCKET nytt i och med skolan och så..
Det känns fortfarande helt rätt i alla fall..
Har spenderat dagen med fina vänner. (I know jag borde pluggat)
Hade en lång frukost med Rebecca, vidare in till stan för en fin lunch med Vincent och Ellen.
Satt en liten stund på kontoret men kunde inte påbörja arbetet eftersom FirstClass inte gick att komma in på där..
Så gick upp till grabbarna en stund istället där kvällen spenderades. Film, pannkakor och härligt umgänge.
Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback