Trevligheternas dag

Idag har jag vart en sådan där trevlighets värd, sista dagen av sökningsdagarna. Idag var det trummisarnas tur att söka. Vilket betydde att man fick hjälpa till att kopiera, svara på frågor och vara trevlig mot ett gäng med i stort sett bara grabbar. Tiden tillbringades mest i datasalen i sökande efter lägenheter. Man får vara på hugget, har försökt ringa och maila en massa idag men utan någon större framgång.
Efter min trevlighetsdag fortsatte färden till vällingby för att lämna in min mobil. Det resulterar i att jag går därifrån med en lånemobil som jag upptäckte kostade skandalöst mycket, för två veckor!! Så hem kommer jag, smått grinig och hungrig, till en smått galen kombo. Vet inte riktigt vad som hade flugit i henne idag/kväll men skoj har vi haft det kan jag ju lova. Ful-dans, smurfhits, shake musik och ett klockrent vattenkrig i köket (hon fick vad hon tålde!). Vi fick även ett spontant besök av Simon och Simon från Kaggeholm. En mycket fin prat- och fikastund. Simon, ska det gå lika lång tid till nästa gång också? Mitt svar är, NEJ! haha
Nu ska här laddas för morgondagen, dags att krypa ner i sängen!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback