Näst sista dagen

Vilken underbar näst sista dag! Dagen har gått åt till att städa musikinstitutet på skolan (egentligen tog det typ bara 2 timmar, max. Det gassades lite i solen innan vi for in ett gäng till stan och köpte present till dagens födelsedagsbarn AGNES GRAHN. Festen höll till i en helt fantastisk våning på Jarlaplan. Vi njöt så gott vi kunde på balkongen mot innergården och blev bjudna på mycket gott. tack Agnes för ett fantastiskt kalas!
Vi åkte sedan vidare några stycken till Gröna Lund. Det blev Djurgårdsfärjan ut. Första gången färjan och även Grönan för mig. Jag hade först inte tänkt åka något. Men jag blev medlurad in i spökhuset! Fy va rädd jag va! Cosima, Ida, Joel, Markus och jag. Jag kan säga att jag försökte hålla mig i mitten så mycket som möjligt och satt klistrad mot Cosima. Mina ben var som gelé ett bra tag efter det. Men det va en upplevelse måste jag säga. Sen blev det en sak till, lustiga huset. GAAAH! Det har jag inte gått sen jag var riktigt liten, och då va det liseberg. Det va så fantastiskt kul, en av mina favoritattraktioner som liten.
En sak som vi upptäckte, när madde, olivia och jag gick själva var att Grönan är ett sjukligt stort raggarnäste. Om man bara gick tjejer så fick man inte vara ifred så mycket. Vad händer liksom!? Kan man inte bara få gå runt och njuta av att ha kul på ett nöjesfält utan sånt?
Det har i alla fall varit riktigt fint! Och nu är det läggdags för imorgon är det sista dagen i skolan, den kommer bli låång och det ska repas innan frukosten på internatet....
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback