Kvalitet

Jag sitter och skriver på morgondagens andakt som jag ska prata på. Det är intressant, och något som jag känner är väldigt relevant..
Dagen har varit helt fantastiskt bra. Startades med ett förmiddagsgudstjänst och fortsatte sedan hem till Nompa och Adde G för att äta middag och umgås med fina vänner. Resan fortsatte sedan mot birger jarls gatan och en låång promenad och samtal med lillebo. Tycker om att samtala, kommit fram till att det verkligen är viktigt. På vägen tillbaka hamnade vi mitt i en poliseskort av kineser som sprang in på Grand Hotell. Jag har aldrig sett så många polisbilar på rad tidigare, sjukt spännande faktiskt. Blev gött rädd först att det hade hänt något.
Väl tillbaka hos grabbarna bjöds det på homemade pizza. Sannslöst god! Och det hade hyrts en film (nämner inte vem som gjorde det dåliga valet, haha) Se aaaldrig District 9. Så galet konstig film.. Så jag åkte hem och fortsatte skriva på andakten, som jag nämnde tidigare, efter en kvällsfika med Fasica..
Det har vart en helg av fina umgängen och samtal. Tack mina vänner!

Vill du vara en död hjälte eller en levande fegis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback