Ta tag i saker och ting!


Kraften är visionen, genom visionen kommer passionen

Vilken vecka det har varit. Biblarna är på praktik så det är väldigt lugnt på skolan, både skönt och tråkigt. Det saknas vissa pärlor liksom.. Men i måndags blev vi hembjudna till två av pärlorna. Erica och Olivia fick sin praktikplats så långt bort som i skarpnäck, bara sätta sig på gröna linjen och åka 40 minuter. Så praktiskt! Och vilken fin kväll sen. Sex pratsugna tjejer, det är fint det, och gott kvällsfika bjöds det på också. Tack för den fina kvällen.
Fick även pratat med en av tjejerna som befinner sig lite för långt bort på praktik, nämligen Mudd!! En pratstund som var guld värd, även om den inte var så lång. Längtar tills ni är tillbaka..
I övrigt har denna vecka bjudit på tidiga kvällar för min del. Så skönt att krypa ner i sängen tidigt och somna med en gång och vakna någorlunda utvilad. Tagit tag i läsningen igen, så sjuukt inspirerande! Ledarskap av Bill Hybels är vad som står på kartan nu. Ett grymt tips kan jag meddela! Tankarna sätter igång och snurra (på ett positivt sätt, så ni kan va lugna haha)
Efter ensembelrepet idag, så stannade Jonas, Rikard och jag kvar för att jamma lite. Erik tittade in och satte sig vid pianot också. Det var en magisk stund, något som kanske är en ny start för något? Jag blev i alla fall så inspirerad att jag tog tag i skrivandet igen.. Tack grabbar, det var något som kommer komma att ha stor betydelse!
Nu ska här återgås till läsningen och om en stund även ett bad med levande ljus

Kommentarer
Postat av: mudd

åh ett bad med elvande ljus är början på mycket gott ;)

2010-03-18 @ 08:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback