Stockholmarna kommer till landet

I helgen har jag fått höra:
Du kör som en lantis
Du kör som en biltjuv
Du är så sjukt tjejig
(sen sviker mitt minne tyvärr..)
Vi har i helgen vart i Vargön med ungdomarna och musikerna från korskyrkan. En slags gemensam konferens, om jag förstod det rätt, tillsammans med min gamla hemförsamling. Det har varit en heeelt underbar helg. Wow, när ungdomarna är igång och tjänar varandra och man ser deras kärlek och längtan efter mer då blir jag själv inspirerad och helt varm inombords.
Mycket har hänt, saker och ting har släppt, nya steg har tagits hos många människor, tre ungdomar sa ja till Jesus, mycket bra undervisning, utmaningar, otroligt mycket skratt och retsamheter, snöhögar och brevlådor, fina vänner och mycket kärlek.
Det är underbart att få komma hem till ett soligt, glädjefyllt och kärleksfullt vargön/salem. Att få träffa sina vänner man har hemma i Vargön och få sammanlänka dem med sina fina vänner från Stockholm, det är något jag längtat efter.
Jag kan inte återberätta mycket mer än så här, känslor och upplevelser som inte går att beskriva utan som måste upplevas. En sak kan jag säga i alla fall, Gud är otroligt stor och kärleksfull. He is Awesome!
Tack vänner för en sjukt underbar helg och en nystart för mycket
Jag fick även träffa min älskade syster och hennes blivande make. Så sjukt värt, nu blir det inte att vi ses förrän i Juni. Och då händer det stora saker..

Kommentarer
Postat av: andrea

BECKIS! det va alldeles för kul att träffa dig igen... påsklovet? JAAAAAAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback