glädje över det lilla

Jag har nog några av världens galnaste vänner.. haha
Först hade vi en mycket fin stund med hemgruppen, en mycket betydelsefull och viktig stund med samtal.
Sen hjälpte jag och Olivia Madde med städningen i köket på internatet. Hur kul är det liksom att städa ett grisigt ställe helt själv? Nej just det, inte alls kul. Sen blev det en mycket fin pratstund med Madde, kvalitet så att säga. Efter det flippade det ur.. Marcus höll på att visa en massa korttrick. Sen ville jag och madde köra korttricket "Stockholm" på Olivia. Korten flyger och hon blev nog lite irriterad för när jag ligger i soffan och viker mig av skratt känner jag att håret blir blött, hon häller vatten på mig. Madde ger igen genom att slänga resten av vattnet som fanns kvar i glaset på Olivia. Därefter kommer Olivia ut med en BUNKE vatten och häller över mig och Madde som sitter i soffan. Helt sjuuukt blöta blev vi. Tjejerna rusar ut i köket och startar världens vattenkrig. Det var vatten överallt, tillochmed i skåpen! Jag hade ont i magen av allt skratt efter det, övertrötthet plus att se deras glädje över att blöta ner varandra var tipp topp ikväll.
Fantastiskt fina tjejer!
Dags att sova och ladda för morgondagen..

Kommentarer
Postat av: mudd

HAHA. grym kväll! massa skratt. Får bli mer urflippade stunder när jag kommer hem... och mer fina samtal också ;) du är fin ha det grymt bra nu vännen min!

2010-03-11 @ 08:47:40
Postat av: Olivia

Gah, älskade kvällen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback