Worktime

Vad gör jag uppe vaken egentligen?
klockan ringer 5.50 imorgon, upp och jobba. Jobbade första dagen idag. Kul att träffa gamla arbetskamrater igen. Man kommer ju rätt snabbt in i rutinerna också.. ett par dagar och man börjar få in det i kroppen igen.
Har funderat lite på midsommar, och det kanske blir Gräfsnäs i år. Kul att åka iväg någonstans och träffa ett par vänner som man inte träffar allt för ofta.
Jag hade en underbar förmiddag innan jag promenerade till jobbet. Mamma klippte gräset och det luktade uuunderbart. under tiden låg jag ute i solen och njöt av solen och läste en väldigt bra bok. Kärlekens fem språk för den som är en. Intressant må jag säga!!!
Nej nu är det sängdags!! vill inte vara på tok för väck imorgon på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback