I lugnet men ändå stormen

Då har man landat i Vargön. Eller, egentligen kom jag hem igår. Efter att ha spenderat 5,5 timme på tåg tillsammans med min kära vän och kombo Emelie och även Ellen och Lisa som åkte samma tåg (fast en annan vagn). I alla fall efter dessa trevliga och pratsamma timmar kom man ääntligen fram. Och det var bara att bege sig ut med en gång för att försöka hitta en klänning till bröllopet som äger rum nästa vecka. Det är INTE lätt kan jag meddela. Den får ju inte vara för kort, inte urringad, inte svart, inte vit och den får gärna se fin ut. Eftersom man kommer synas lite så kan det vara bra att det ser rätt så någorlunda ut, eller? Men det får bli ett fortsatt letande nästa vecka.
Idag har dagen spenderats, ja vad har jag gjort egentligen? Det blev en lugn förmiddag men vid 5 har man flängt fram och tillbaka mellan en massa studentfirande. Det hanns med 6 personer!! Och mycket kul att fira vänner och bekanta. Det slog mig tidigare idag att det är 4 år sedan jag själv tog studenten, 4 år sedan!! Och idag tar mina första elever studenten, det är helt sjukt. Antingen känner jag mig gammal eller så har jag helt enkelt hunnit med väldigt mycket på kort tid? Men men, nu är det väl dags att sova skulle jag tro. Imorgon kommer min lilla älskling hem från Ume och då ska det planeras mer inför nästa veckas bröllop.. Det är alltså min syster jag pratar om, som är min lilla älskling..
Nighty nighty!
Min älskling och hennes älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback