Små grodorna små grodorna

15.30 tog jag bilen mot stan för att hämta upp Sandra. Vi var taggade för att fira midsommar i Gräfsnäs. Först stannade vi till hemma hos Debbie och Kristoffer i deras hus på landet. Det såå fint där ute! Efter att ha fyllt våra magar med god mat och kaffe rattade vi bilarna mot slottsruinen. Jag blev otroligt förvånad när jag hör mitt namn ropas, jag vänder mig om och så kommer Edvin gåendes mot mig. Edvin och jag har gått i samma klass på Betel, han kommer från Stockholm. och så mötte jag honom i Gräfsnäs, där jag aaldrig tidigare varit. En glad överraskning!
Vi hade en otroligt fin dag/kväll/natt. Det enda som va tråkigt va det kalla vädret. Som vanligt togs lite för lite kläder med, så jag fröös.
Jag träffade en gammal arbetskompis från NÄL, så otroligt roligt att träffa henne. Efter att ha spenderat några riktigt fina timmar vid slottsruinen åkte vi hem till Debbie och Kristoffer igen och umgicks ett tag till.
Sjukt sjukt fin dag. Oerhört tacksam för fint sällskap!
När Sandra och jag åkte hem vid 3 på natten va det nästen helt ljust. Det var riktigt läskigt, det sprang en älg på vägen.. uuuh!! Mitt hjärta slog liiiiiiite snabbare då kan jag meddela.. Dessa stora bjässar, dom är inte roliga.
The Gang Kristoffer Levi Jag och Sandra (Debbie tar kortet)
Debbie and me (Förlåt jag tog ett par kort av dig debbie!)
När solen inte skiner finns det andra solstrålar

Kommentarer
Postat av: Debbie

Hehe tack det var en riktigt mysig dag. :) Hoppas det kommer fler i sommar. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback