Sommaren är kort, men den har inte regnat bort

Jag frågar mig själv vart denna sommar tagit vägen.
Kom fram till att jag bara har 4 lediga dagar kvar innan mitt sommarjobb är slut.
Och sen åker jag direkt till frizon för att sedan åka direkt hem till Stockholm.
Denna sommar har gått fort, och den har vart fantastisk.
Många saker har uträttats, tagit tag i. Några orosmoment inför hösten.
Träffat många fina vänner, dock inte så många eller mycket som jag velat träffas.
Men än är inte sommaren slut och tur är väl det.
Det enda tråkiga är att det har vart ganska mycket jobb.
Varannan helg, och nu är det en jobbhelg igen. Imorgon är det delad tur, sista för sommaren och kanske sista för alltid.
Idag bakade jag innan jag promenerade till jobbet. Gjorde chokladbollar med jordgubbar i. Men jag är lite smått besviken på dom, mest konsistensen. Blev inte som jag hade tänkt, kanske pga mammas glutenfria havregryn? Men de smakade gott i alla fall, fett och sockersnåla. Inte ofta det blir sockersnålt för mig, haha.

Kommentarer
Postat av: Olivia

De kan du bjuda Josef på!

Postat av: Ebba

Sjuuuuuuukt gott ser de uuuuuut!!!!!!!

2010-07-25 @ 14:21:02
URL: http://ebbacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback