Moving forward

Ännu en kväll som tillbringas i soffan. Eller, efter att ha skypat (skype är förresten underskattat, mer skype!) och pratat om hösten kliade det lite i fingrarna så jag satte mig vid pianot någon timme och spelade och sjöng. Och det är något som faktiskt har hänt några gånger per vecka sen jag kom hem till mor och far. Jag har även tänkt under de senaste veckorna att gitarren skulle plinkas på också, det togs också tag i! Jag har musicerat ikväll, de är guld! En liten stund varje dag, det är mitt mål.
Jag och mina arbetskamrater pratade även mat idag, och jag blev så himla sugen på att laga mat och vidga mina vyer och fantasier. Tänkte börja med frukost, ha lite mer ägg och smoothie-baserade sådanna. Men vad kan man äta mer till scrambled eggs förutom bacon? grönsaker kanske.. Måste lära mig vad som passar och inte passar till olika ingredienser. Müsli är något jag ska göra när jag är back in the big city igen. Längtar som en tok nästan..
Nu är det soffläge med en bok som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback