Ledighet

Det är ännu en tropiskt varm dag i lilla Vargön. Och jag har hållit mig inne även denna dag (igår va jag ju på jobbet hela dagen). Riktigt skönt om jag får säga så. Mamma och pappa har varit hemma några timmar så spenderade lite tid med dom. Det var samma samtalsämne mesta delen av tiden.
Jag har fått gjort lite saker idag. Skrivit personligt brev och postat ansökningarna till SALT. Nu ligger det i Guds händer.. Jag vill så innerligt börja studera nu. Sen har jag tvättat och vikt tvätt, sista maskinen nu! Jag va iväg och handlade lite mer mor min och hade lite qualitytime! Är nu ensam igen och har tänkt att lägga mig i soffan och mata min hjärna med lite tänkvärda och inspirerande ord. Möjligtvis att det blir en film lite senare.
Har även roat mig att leta efter NKJV-bibel hmm det går sådär.. eller hyfsat bra.. men de flesta ser så otroligt amerikanska ut.. eller så är jag sämst på att leta helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback