Inspiration och kli i fingrarna

Under några timmar har jag spenderat min tid framför datorn, organiserat upp bland låtar och tagit fram text och ackord på låtar som är intressanta att göra om och spelas upp på någon konsert eller bara för skojs. Jag är så oerhört sugen på att spela piano/gitarr och sjunga, göra sånger till mina egna och utvecklas. Framför allt genom att kompa. Tar man inte tag i det på en gång dras det ut på tiden och lusten tappas. Det ska INTE hända igen. Det har hänt för många gånger och det är verkligen dags att ta tag i det. Och vill man utvecklas på ett instrument kan man inte sitta på arslet och tro att man ska bli grym utan att röra instrumentet. Nej nu är det skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback