En kväll vid boteredstrand

Bilderna sammanfattar min kväll. Har vart hos systers svärföräldrar med familjen och vänner till familjen och haft det riktigt gott. Svåger och jag spelade strandtennis, borde kanske bli nytt träningsätt. Sjukt kul, och vi va grymma (om jag får säga det själv). Det bjöds på grillat och goda efterrättssaker.  Efter maten togs det ett kvällsdopp i sjön. För första gången simmade Bea (vår hund) frivilligt ut i vattnet.. Det var en fröjd att se!
Skönt i vattnet va det också, 24 grader.
Fick även reda på idag att min engelska bibel anlänt till Stockholm, men det tar ju ett tag innan jag får den. Typ när jag kommer tillbaka. Om en månad...
Hepp nu är det sovdags.. Imorgon bär det iväg till Nyhem med mor och far för att se Brenton Brown!! Men först jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback