Black velvet and the little boy smile

Grattis morfar 75år! Åkte till morföräldrarna imorse (va där halv 11!!) för att fira käre morfar. Det var inte en så stor skara, men en fin sådan. Fint att få träffa sina släktingar!  Man får passa på medan de (och jag för den delen) är hemma i trakten. Det blev några mysiga timmar, sen tog jag bilen tillbaka för att jobba. Dagen startade bra. Det bjöds på musik av Sommarartisterna. Sjukt fint!! De blev nog lite smått överraskade över att träffa mig där, men en glad en hoppas jag haha! Sandra och jag tänkte ta oss till Teatergränd imorgon och lyssna på dom igen. Skönt att komma till en annan miljö där man kanske kan prata lite efter också. Himla duktiga musiker, och mycket bra val av låtar. NickelCreek, I like it!
Måste säga att eftermiddagen och kvällen på jobbet gick av bara farten. Åkte till min kära vän Sandra en sväng efter jobbet och pratade. Jag har kommit på att det inte är länge till jag är hemma!! Så nu får jag se till att umgås lite med mina vänner, inte bara jobba hela tiden. Nu är jag snart ledig några dagar, bara imorgon också. Så det är verkligen dags att släcka lampan och säga natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback