Släkt!!

Jag befinner mig i ett vackert vinterlandskap 12 mil norr om Stockholm. (Jag hade tydligen fel ang antal mil, hade sagt 6 mil först). Bor hos min farbror och hans fina fru och lill-kusinerna i helgen. Andrea (5år) har pratat typ konstant hela kvällen medan hennes lite lugnare 12årige bror har vart betyydligt lugnare och tystare. De båda satt med mig och tittade på handbollen, Sverige-Tyskland. Sjuukt spännande och livlig match om man får säga så. Andrea satt bredvid och trotsade, hon hejade på "De vita". Det visade sig att hon hejade på rätt lag eftersom Tyskland vann... ILLA!! inget mer em för sverige nu då. Får tagga VM i Göteborg nästa år! ;) (Och Madde, DÅ TAR VI DOM!!!)
På söndag blir det nog till att kolla på kusinens hockey-match, det blir nice!!
Men jag skulle tro att jag får släcka lampan nu.. Kan ju hända att man blir väckt av en sprallig pratkvarn till kusse tidigt imorrn..

Kommentarer
Postat av: madde

JA DÅ TAR VI DOM ALLT!!!! :D du är fin ska du veta. ;)

2010-01-23 @ 02:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback