Söndag

Helgen är snart slut.. Är fortfarande kvar hos kusinerna. Åker tillbaka imorrn bitti med min farbror eftersom han ska jobba i stockholm.
Dagen har idag tillbringats hos mina andra kusiner, min andra farbrors familj, och även med farmor och farfar. Det har inte vart många knop gjorda idag. Mest suttit och pratat framför teven där skidor/skytte, kalle blomqvist, bandy VM och sånt har stått på. Mycket skön och slapp dag. Fint att träffa släktingarna!
Så mycket sport som det vart denna vecka och helg har det inte vart på läänge för min del. Det blir så när man har sport intresserade vänner och släktingar. OCH när det är rolig sport på tv... ;) (och typ större tävlingar..)
Även om helgen vart sjuukt fin så längtar jag nu tillbaka till storstan och vännerna där..
Så nu är det snart läggdags.. borde vart det för längesen..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback