Back

Nu har det gått X antal dagar igen innan jag skriver..
Det börjar kännas normalt att vara tillbaka i Stockholm igen. Det har satts upp några oskrivna mål också för våren, och det ser rätt bra ut hittills.
Umgänge med vänner är oslagbart,  och det blir mycket av det. Så fantastiskt att man har så många fina runt omkring sig. Det är något jag upprepar en hel del, men jag tycker verkligen det. Det är härligt att man kan få lära känna varandra ännu mer.
Det har vart två kvällar med handbollen i fokus. Gah! Vilka rötna matcher! Madde och jag fick en hel del klagomål på oss eftersom det tycktes att vi var för högljudda, lite för ofta. Men vad gör man inte?!
Sjukt spännande i alla fall! Nu återstår bara fredagens match!
Tankar snurrar...

Kommentarer
Postat av: madde

TAGGA NU! Vi får sitta i våran ensamhet och skrika nu! ;)

2010-01-22 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback