Vinter och sol och vi har... eh långkalsong?

Idag skulle jag haft sovmorgon, typ hela dagen eftersom mina två lektioner va inställda. MEN jag, mitt nöt, hade bokat tvättid klockan 6.00, och jag hade verkligen kriis! Så fick snällt gå upp klä på mig och bege mig ut i kylan för att gå till tvättstugan. Kan meddela att det var sjukt skönt när tvättningen var klar (här får man bara tvätta en timma och torka en timma) för sen åt jag frukost och gick med en gång och sov 1½ timme innan benen, och resten av kroppen också för den delen, vandrade vidare mot skolan! Så grymt skönt att lektionerna blev inställda, då blev det tid till att ordna inför praise partyt och även sångkonserten som snart är!
Eftermiddagsfika med killarna i solen!
Kvällen tillbringades på skolan, hos madde. Sjukt fint! Ellen och jag bakade bröd till vårt fika, eller Ellen bakade och jag assisterade, och diskade. Någon måste ju ta hand om skräpet efter =) Så här blev resultatet! Nähä då gick det inte att ladda upp den bilden..
Resultatet blev i alla fall mycket fint! Brödbakning får nog ta att prioriteras i mitt kök nu!
Nu, är det läggdags... snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback