Snökaos!

Ja vad ska man säga om denna vinter egentligen? Jag tycker den vart fantastiskt fin med en massa snö, jag kan inte minnas att det vart så mycket under hela mitt långa liv. Men nu börjar det blir lite jobbigt, kollektivtrafiken kollapsar ju! Skulle till kyrkan idag, det kom aldrig någon tunnelbana. Mötte en tjej som hade börjat åka från skanstull 8 på morgonen och kom fram till åkeshov 11.00. Det är tre timmar!!! I vanliga fall kanske det går på 25 minuter.. Vedervärdigt är vad det är!
Så istället gick jag till skolan, vi tänkte ha en andakt där istället.
Mudd lagade god mat till mig, TACK!!! Sen gick vi till ica och handlade lite saker för att baka bullar! Åh va gott det blev och uppskattat. Bibel-musik övade inför deras konsert så mot slutet av deras rep gick vi in och bjöd dom på nybakade bullar. Här ska bakas mer!
Mudd är i bakartagen!!
Bullfest!
Sen tillbringades kvällen tillsammans med ett gäng för att se OS hemma hos Jonathan, tyvärr besvikelse denna kvällen också från de svensk-tävlande. Kom igen nu!
Sverige-Finland 6.00 imorrn
God natt!

Kommentarer
Postat av: mudd

JA!! vi får ta en bakdag och baka en massa! baka baka baka! du är fin, tack för en grym dag!

2010-02-22 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback