Lek i snön

Glädje! Det är vad man kan beskriva mig nu eller vad man säger, mitt liv kanske är bättre? Dock är det ju det här med sömnen, med vad gör man inte? Jag trivs, enormt mycket! Nu ska det bli två slappa dagar för mig, i tisdags hade vi sångkonsert och det har vart hysteri inför det, men wow vad bra det blev. och igår hade vi avslut på 24:2 bönen med mycket lovsång och bön. Nu kan man släppa det också och bara få njuta av bibel-musiks konsert ikväll. Det ska bli två lugna dagar inför Kittelfjäll där jag inte ska göra något! (Mer än packa och och umgås)
Igår fick elsa och jag ett ryck, eller jag har länge velat göra det. SLÄNGA mig i snön! Det är ju fantastisk pudersnö här runtom skolan plus att soen sken och värmde gott igår. Sagt och gjort, vi gick ut och slängde oss, magiskt!





Kommentarer
Postat av: Olivia

Ni är så fina tjejer! Tycker om er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback