Helg

Dagen har bestått av gudstjänst, påfyllning med lunch i kyrkan för att orka med ett årsmöte för att sedan rusa vidare till filla och ha ledarsamling/info inför kommande skidresa till kittelfjäll! Fullspäckad dag med information osv... Helt galet vad mycket det är att hålla ordning på inför resan, och vilket arbete som ligger bakom! Stor eloge till dem som jobbat hårt med det!
Kvällen har annars spenderats hemma hos Hannes som idag fyller 20, congratulations!!!
Har vart en ganska skön helg ändå, igår gjorde jag inte mycket kan jag säga.. en lång frukost med elsa och fasica blev det i alla fall, MYCKET fin! Sen försökte jag läsa lite men kom inte så långt förrän jag slocknade på soffan. Och sen melodifestivalen på skolan! vilken flopp, va bara salem al fakir som hade något att komma med.
Nu väntar en ny vecka, lite lugnare på skolan eftersom afro är på turné..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback