Emelie Berg at stampen!!

Min käraste Emelie spelade ikväll på stampen. Hon sken som solen och det märktes att hon njöt och tyckte att det var roligt. Hon är fantastiskt duktig, verkligen heelt fantastisk! Det känns nästan löjligt att försöka återberätta här hur det var, det går liksom inte att beskriva, det måste upplevas! Och det kommer höras mer av denna brud, det vill jag lova!
På tunnelbanan hem skojades det friskt. Agnes satt med filmkameran i högsta hugg och filmade Bysse och Hannes som pratade om de olika kulturerna i tunnelbanevagnarna. Så sannslöst roligt! Bredvid Agnes satt en kvinna som försökte läsa och samtidigt lyssna på musik, men jag tror hon lyssnade mer på det som spelades in, för oj vad hon skrattade. Härligt, där förgyllde dom hennes kväll, haha!
Det är knappt en lugn stund, eller inte egentid i alla fall. Det är ganska mycket i skolan, mycket förberedelser och planeringar, övningar osv. Men planeras tiden väl så är det ju lugnt (dock är det inte alltid så bra med planeringen). Det är mycket umgänge vilket jag stormtrivs med.
Just ja, i tisdags hade vi klassisk sångkonsert. Så otroligt roligt, det spelades ut med lite teater på scen också. Kul att höra alla sångerskor sjunga annat än afro och vad det innebär.
Det finns så mycket jag skulle kunna skriva och berätta.. men jag lämnar det nog tyst för tillfället.. klockan tickar ju..

Kommentarer
Postat av: ems

tack finaste :) du är bra!!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback