It is time

Wow, kul att äntligen få lite respons på det man skriver, och uppmuntrande också, TACK!
Samtalet fortsatte även lite smått idag. Mamma och jag kom än en gång fram till att hemmafru vore rätt nice, om man kan lösa det ekonomiskt.
Håller just nu på att packa för helgen. Imorgon bär det av till vinterland igen, konferens. Kommer bli så grymt! Är riktigt taggad och laddar upp med Jesus Culture just nu. Dock finns det en sak jag är lite skeptisk till. Jag måste köra bil in till stan för att sedan lämna över chaufför ansvaret och hämta upp ett par av ungdomarna som ska med. Hu.. Att köra i storstan är inte en hitt när man inte kan vägarna och kommer från en liten håla. Men det är bara att ta tjuren vid horna och köra, släppa kopplingen och trycka på gasen.
Vackra vinter!

Kommentarer
Postat av: Chril

Vintern är vacker =)



Men hur kommer de sig att du vill bli hemmafru?

Har mamma din varit de?

Är de desperate housewives eller svenska hollywood fruar som har inspirerat dig? ;P



Du kan säkert ha hört den kommentaren förr.



Jag står för de jag sa tidigare, jag tycker de är en fin dröm.

Både för en själv, familjen och barnen. =)

2010-12-10 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback