hejdå för den här gången

Syster lämnade av mig i stan och hon fortsatte några mil till norr över. Jag satte mig på Princess med kaffe, glassbulle och bok. Det var nog andra gången i hela mitt liv jag vart där och fikat. Annars går man till Nordfeldts, men det va lite mycket folk där tyckte jag. Hade en lugn och skön stund. Mötte sedan upp några fina vänner (Petter Alfrida och Klara) och såg Narnia. Saanslöst bra film! Välfilmad, bra skådespelare och väldigt bra budskap och lines som är tänkvärda. Alfrida och jag lyckas gå på bra storfilmer tillsammans, haha.
Sedan blev det buss från stan, inte varje dag om man säger så! svindyrt va det också, för ynka 6km. Åkte hem till Johan och Linda där några fler vänner befann sig. En mycket trevlig fortsättning på kvällen i ett otroligt vackert hus!
Det är sista natten hos föräldrarna, imorgon drar vi vidare till Jönköping. Tiden gick fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback