Tisdag

Jag trodde aldrig jag skulle släpa på en stor flyttlåda genom halva stockholm på tunnelbanan. Men så va det gjort! Det är bara cd-hyllan kvar nu som ska kånkas hem. Jag var helt slut när jag kom hem och burit den tunga och stora lådan. Som tur är fick jag bärhjälp av Andreas till tunnelbanan!
Har nu suttit och beställt kurslitteratur för hösten. Spännande!! Och det visade sig att jag hade tre av böckerna redan, hihi!
Har tänkt en del idag på hur mycket som hänt under senaste veckan egentligen. Sen jag åkte iväg med de anställda i kyrkan på uppstart. Något har hänt i min frimodighet och tankeverksamhet.. Något har hänt i hur jag strukturerar dagarna. Allt till väldigt positivt. Och det är inte JAG som lyckats ändra på det så fort (tro mig jag har försökt under flera år!). Det har gått bättre och bättre genom åren men i ett långsamt tempo, nu har det bara gått EN vecka! Jag har nog bara Gud att tacka för det. Det kommer ske mycket under hösten, vi kommer få se mycket hända. Waah! Så fantastiskt att få vara en del i det. Jag känner det som ett privilegie att få vara med och arbeta för Guds rike.  Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback