En dag i god väns sällskap

Ja ibland gör man väldigt spontana saker.. typ så gjorde jag i fredags..
Det va bara att ta saxen.
Nu är jag trött, Fasica och jag har bakat matbröd hela dagen. Vi startade med frukost imorse sen åkte vi och handlade ingredienser. Och så va vi igång. Det gick undan och det var roligt. Fast mest galet va det nog när morotssoppan skulle mixas. Det blev nog något vakumaktigt för locket flög upp VARJE gång man tryckte på den. Och det hjälpte inte att jag med all min kraft tryckte ner locket och att Fasica tryckte på startknappen. Jag är tacksam över att Emelie inte var hemma för det va morotsoppa typ överallt.. uugh... Det blev mat tillslut i alla fall. Och det mesta av soppan va kvar i mixern. Men det blev en grovstädning! Goda bröd blev det också! Yes de va sjukt fint att baka tillsammans. Frågan är hur man ska få plats i frysen bara...

Kommentarer
Postat av: sandy

wow! sicken brud


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback